Lightday

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Wilma Andersson - 22 december 2012 19:46

Nu e mitt hår färdigt och jag e nöjd! :-) Här kommer en bild som det så ut före o sen efter, vad tycks?:-)

Av Wilma Andersson - 22 december 2012 17:32

Ja, som rubriken lyder så tonar jag håret nu...

Får se hur det blir, hoppas iallafall att jag blir nöjd med det! :)

Det kommer ingen bild på mig nu! haha, hade blivit lite pinsamt att lägga upp en bild där jag sitter i en ful pyamas tröja och håret i en platspåse! Men det kommer en bild sen om jag blir nöjd!

Kraam


Av Wilma Andersson - 22 december 2012 10:41

Godmorgon alla!

Lördag idag, två dagar innan julafton nudå... :)

Idag ska jag nog hänga med familjen och handla dom sista julklapparna:), eller jag har redan handlat färdigt allt, men det är ganska roligt och gå och kolla i affärer. Sen när jag kommer hem ska jag nog städa rummet och kanske snacka skype med Tove :). 

Men ha det så bra! Kraam

                                                  
              Josi & Karuso<3

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards