Lightday

Alla inlägg under juni 2012

Av Wilma Andersson - 25 juni 2012 07:48

Godmorgon

Snart blir det att åka iväg till ridläger!    Så jag tror inte att jag kommer blogga när jag är iväg men vi får se, bloggar iallafall på torsdag när jag kommer hem. Vi ses!

/Wilma

Av Wilma Andersson - 23 juni 2012 16:10

  Hej!

Nu har min blogglust kommit tillbaka! Jag ska försöka göra några inlägg per dag!   

Chao!

 

Av Wilma Andersson - 7 juni 2012 18:42

Tänkte ta en lite bloggpaus nu. Har inget att skriva om!

Hoppas ni fortsätter att läsa när jag startar igen!

Hejdå så länge!

Av Wilma Andersson - 7 juni 2012 18:38

Hej!

Idag har man varit på kullen med klassen  Allt har varit kul förutom att man knappt känner benen längre! Gick en mil i nästan bara uppförsbackar, jobbigt!


Av Wilma Andersson - 7 juni 2012 18:38

Hej!

Idag har man varit på kullen med klassen  Allt har varit kul förutom att man knappt känner benen längre! Gick en mil i nästan bara uppförsbackar, jobbigt!


Av Wilma Andersson - 4 juni 2012 15:33

Hejsan!
Idag e det måndag då... Men skolan är avklarad, lite segt för det finns knappt något att göra. Nu är jag hemma och bara tar det lungt. Men jag bjuder på en liten feilbild som jag tog för ett tag sen    

Haha, mitt hår ser ut som en bomb!   

Av Wilma Andersson - 4 juni 2012 15:33

Hejsan!
Idag e det måndag då... Men skolan är avklarad, lite segt för det finns knappt något att göra. Nu är jag hemma och bara tar det lungt. Men jag bjuder på en liten feilbild som jag tog för ett tag sen    

Haha, mitt hår ser ut som en bomb!   

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards