Lightday

Alla inlägg under maj 2012

Av Wilma Andersson - 31 maj 2012 19:14

Idag har det varit en seg dag... först skola, sen åka hem själv:( Här hemma har det varit lika segt som i skolan.Jag städade mitt rum och sen har jag inte gjort något typ. Imorgon blir det att åka iväg med husvagnen med några kompisar och på lördag blir det fest hos en kommpis:)

Kram Wilma

 

Mina sötnosar<33

Av Wilma Andersson - 31 maj 2012 19:14

Idag har det varit en seg dag... först skola, sen åka hem själv:( Här hemma har det varit lika segt som i skolan.Jag städade mitt rum och sen har jag inte gjort något typ. Imorgon blir det att åka iväg med husvagnen med några kompisar och på lördag blir det fest hos en kommpis:)

Kram Wilma

 

Mina sötnosar<33

Av Wilma Andersson - 30 maj 2012 21:28

Hej!

Just nu skypar jag med bästa Emmeli, kul:) imon blir det skola, sen e det bara 9 skoldagar till att gå upp till:)


Vår katt e bättre nu ben han haltar rätt mycket fortfarande:(


Kram o godnatt!

Av Wilma Andersson - 30 maj 2012 11:38

Hej!rätt

Gött med studiedag idag!

Dagen började med att åka till djursjukhuset med vår katt, inte kul! Inatt hade han tydligen slagsmål med en annan katt ute och skadat frambenet. Som tur är hade han inte brutit något så han har väll bara vridit det på något konstigt sätt så han inte kunde gå, men nu är det bättre ma han haltar rätt mycket fortfarande:(

Snart får man väll äta lunch, och sen ge sig på lite läxor, mer uppdate kommer...:)

Kram


Av Wilma Andersson - 29 maj 2012 20:19

Hejsan!
Idag har jag träffat min bästa kompis Emmeli:)  Vi träffas inte så ofta efterssom hon flyttade och bytade då skola, men idag skulle vi hämta våra stolar som vi målade på påsklovet så vi va en stund:) Tyvär så var det någon som snottade hennes mobil. Hur kan man bara ta någons mobil? Kan man inte bara lämna in den till personalen om man hittar den? Hur som helst var det väldigt taskigt, vet folk inte att man blir jätte ledsen? Fattar inte mig på sådanna typer!

Kram

Av Wilma Andersson - 28 maj 2012 20:49

Hejsan alla glada!

Idag har man varit i stallet o ridit! Så kul! Vi skrittade, töltade, travade och galoperade! Tyvär var det sista gången för terminen, men det blir läger vecka 26:)

Kram

Av Wilma Andersson - 25 maj 2012 22:04

Tjenare alla goa bloggläsare!


Nu har jag berstämt mig för att blogga varje dag, oavsätt om jag hinner eler inte! Jag har inte bloggat denna veckan pga mycket med skolan.


Idag har jag varit i skolan, och varit ute i det fina vädret! 


 

Kramis:)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards