Lightday

Alla inlägg under mars 2013

Av Wilma Andersson - 15 mars 2013 15:22

Hejsan:-)
En snabb update.
Kom hem för en stund sen, åt våfflor och nu ska jag byta om till stallkläder för att sedan rida Venus:-)

You

Av Wilma Andersson - 15 mars 2013 11:45

Robin Stjernbergs låt "YOU" har växt väldigt mycket i mina ögon, tyckte den va okej från början men nu är den riktigt bra! Vad tycker ni? ;)

Mys

Av Wilma Andersson - 14 mars 2013 18:36

Godkväll bloggen

Känner för en liten update, Sitter i soffan, precis duschat och insmörjd efter ett pass på sjukgymnastike, känner mig riktigt duktig faktiskt;)

Jag mår mycket bättre nu och det blir prao och stallet imorgon. KUL! :)

Kraam

 

Älskar denna bild på mig och Emmeli, beskriver oss så bra! Galna och glada;) <3



Av Wilma Andersson - 14 mars 2013 08:12

Godmorgon
Torsdag idag och jag mår fortfarande inte bra. Det är så himla orättvist att bli sjuk just nu, på praon! Jag är ju aldrig sjuk?! Ohh, besviken tjej här.
Om jag mår bättre framåt dagen så blir det sjukgymnastik och sen har jag lovat filma Ellen när hon rider, jag får se hur dagen artar sig...
Ha det bra, Kraam

Av Wilma Andersson - 13 mars 2013 14:25

Hejsan:)

Dagen blev inte riktigt som planerat, åkte till praon vid åtta tiden men åkte hem redan lite efter nio:( Var helt svimfärdig, riktigt tråkigt för jag har sett fram emot praon jättemkt...

Nu sitter jag i sängen och vilar, kollar datan osv;)

Så ja, tråkigt inlägg men,men...

Ha det bra, Kraam

   

Haha, bjuder på världens fajlbild! hah,Vad håller jag på med? ;)

Av Wilma Andersson - 12 mars 2013 14:31

Hejsan
Orkade inte blogga igår, va och praoa på ett bageri här i byn och sen va jag i stallet;-) kunde inte rida för mitt knä igår men på fredag ska det gå;-)
Nu sitter jag i bilen på uppfarten, vill inte gå in för mina syskon är magsjuka... hatar det, värsta sim finns! Ochjag vill verkligen inte ha det nu när jag praoar...
Iaf så har jag precis varit hos sjukgymnasten, det gick bra och dom tajpa knäet.
Nä, nu fryser jag så ska värma mig.
Kraam

Av Wilma Andersson - 10 mars 2013 10:35

Godmorgon
Söndag idag, halvligger i sängen med ett dunkande knä:-\ känns inte alls bra idag...
Men iaf va jag hos Amanda igår, skoj:-)
Idag blir det gudstjänst med konfan, brödmässa eller vad det nu va.
Nä, nu får jag väl hoppa ner och äta frulle så önskar jag er en bättre morgon en min.
Kram

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards