Lightday

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Wilma Andersson - 7 mars 2013 20:24

Har tagit mig samman nu och ska förklara mitt gamla inlägg.
Dagen började lite segt, var väldigt trött men jag kom iväg till skolan iaf. Vi hade först mentortid då vi fixade men muffins som Cilla sålt sen hade vi engelska. Efter engelskan skulle vi ha idrott, åkte iväg och vi hade "fritt" så jag och Rebecca spelade tennis.
Det gick bra till en början men sen hände det, mitt knä gick ur led igen... kände det direkt, mitt knä har gått ur led!, kommer ihåg den känslan sen sist:-( men min lärare kom sen och jag ringde min mamma, vi åkte hem och sedan till sjukhuset.
Vi väntade där i 3 timmar sen kom vi in och doktorn kolla på knäet och konstatera att det gick ur led:-(
Just nu börjar mitt "chocktillstånd" att släppa och jag har lite ont.
Men men, så är livet...
Kraam

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards