Lightday

Alla inlägg under februari 2013

Av Wilma Andersson - 28 februari 2013 20:39

Hejsan :)

Bloggngen har varit kass dom senaste dagarna, har inte haft någon motivation...

Men iaf så red jag Solon i måndags, gick helt okej förutom galoppen då han vägrade att galoppera,,, han har så mycket pass i sig så det är svårt! haha

I tisdags va jag i skolan och sen hem och gjorde läxor.

I går va jag också i skolan och hem med en jobbig matte...

Idag har jag också varit i skolan, hemma och sen i stallet :) Vi kollade när Ellen red och sen hade vi halmkrig, haha :)

Sen imorgon taggar jag ridning igen :)

Jag fick lite bilder av emmeli precis så här är några:)

Kraam

       

Av Wilma Andersson - 25 februari 2013 07:44

Godmorgon:-)
Bussen kom precis och jag är på den nu, skönt med värme!
Igår hann jag inte blogga för jag kom hem sent från Emmeli.
Men somsagt sov jag hos Emmeli lördag till söndag och vi hade superkul! Vi pysslade, fotade, kolla film, va på kakkalas och jag följdriktigt med Emmeli på konfa-bak och filmkväll:-)

Av Wilma Andersson - 25 februari 2013 07:36

...bussen ska bara komma först;-)

Av Wilma Andersson - 23 februari 2013 13:46

Hejsan:-)
Kvällen igår va jätterolig, jag och min 3 årigakåriga kusin Ture busa mest hela tiden;-) han e så go<3
Nu sitter jag i bilen påväg till Emmeli, ska sova där inatt:-)
Ja, tråkigt inlägg men ja.
Ni får ha det bra, kram

Av Wilma Andersson - 22 februari 2013 07:30

Godmorgon
Sitter i lastbilen nu påväg till Ängelholm, min pappa ska leverera något där sen bär det av till jobbet.
Skulle egentligen rida idag också, men hinner inte så Jenni får ta henne:-(.
Sen ikväll ska jag på kalas till min moster som fyllt 31 år;-)
Nu ska jag dricka upp mitt te så ni får ha det bra, kram

Av Wilma Andersson - 21 februari 2013 20:40

Hejsan:-)
Inte bloggat idag för det har inte hänt något speciellt, jobbat och nu bakar jag en sockerkaka som jag ska ha med på jobbet imorgon.
Sen får n ju inte glömma följa mig på instagram- wilmaa98, lägger upp bilder där några gånger i veckan:-)
Ha det bra, Kraam

Av Wilma Andersson - 20 februari 2013 17:16

Hejsan! :)

Sorry för jag inte bloggade igår, men jag hade inte riktigt tid :(.

Igår va jag i stallet i princip hela dagen, gjorde stallsysslor och red ut en långrunda på Gloí:) Supermysigt och skoj.

Sen när jag kom hem åt jag, sen tränade jag 1h:)

Idag har jag jobbat på min pappas jobb, får passa på att käna lite pengar när man får chansen:)

Jag hade även tänkt lägga upp lite bilder sen jag red Venus i fredags men när jag kollade igenom bilderna så vet jag inte vad jag gör... Jag ska ALLTID ha konstiga miner eller göra något konstigt på kort så tyvärr så lägger jag inte upp dom för det hade bivit för pinsamt:(

 

Älskar verkligen denna bilden på mig och Josi<3

Av Wilma Andersson - 18 februari 2013 19:49

Hejsan:-)
Har varit hemma nu en stund efter en heldag i stallet:-)
I stallet gjorde vi det vanliha, stallsysslor, red osv.
Jag red Solon, gick jättebra i paddocken, sen när vi red ut va han PIGG, stissiga hästar kan man långt säga att det va idag...
Jag skummet egentligen ridit Josi men när jag skulle fånga honom i hagen så bråkade han med två andra och när jag väl kunde fånga honom (efter ganska lång tid) så hade han rivit upp sitt sår igen så det gick inte att rida:-(
Så nu håller jag tummarna att han e bra imorgon så jag kan rida honom:-)
Nu sitter jag i soffan och slappar och har det allmänt gött:-)
Kraam
Jag o Solon i skritt innan<3

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards