Lightday

Alla inlägg under februari 2013

Av Wilma Andersson - 8 februari 2013 15:09

Hejsan:-)
Hemma nu efter en kort dag i skolan:-)
Vi slutade kvart över ett, men bussen går inte förrän kl två så jag tog det chill en stund innan jag gick. Sen påväg till bussen hade jag följe med Saga, Fanny och Jenni:-)
När jag kom hem åt jag lite och nu ska jag snart läsa genom no:n, sen blir det duschen och konfa:-)
Kände att det va ett rörigt inlägg, men men...
Ha det super!

Av Wilma Andersson - 8 februari 2013 07:49

Godmorgon alla! :-)
Fredag idag och jag vaknade på tophumör!:-)
Nu sitter jag på bussen till skolan. Hoppas det blir en chill dag:-)
Ikväll ska jag på ungdomscafe med konfan, hoppas det kommer många och blir skoj;-)
Men ja, nu hoppar Jenni på så ni får ha en super-fredag;-)
Kraam
Så söt man kan va;-)

Av Wilma Andersson - 7 februari 2013 20:01

Hejsan!! :-)
Vilken awesome dag, både i skolan o hemma hos Rebecca! :-)
Hos Rebecca bakade vi, körde fyrhjuling och hade awesome! Riktigt rolig dag:-)
Nu ska jag gotta mig med choklad kakor och datan:-)
Ha det underbart, Kraam!

Av Wilma Andersson - 7 februari 2013 12:08

Tjena!
Vilken awesome dag!! ;-)
Först engelska, sen lite EQ och nu har vi haft rast sen halv elva!;-) så nu lyssnar vi på hög musik så typ hela skolan hör;-) Awesome dag!! :-)
Kraam

Av Wilma Andersson - 6 februari 2013 21:55

När man inte mår bra till hundra procent känner man verkligen hur mycket man älskar dom "riktiga" vännerna, dom som står där vått som torrt! Tänker inte nämna några namn, men dom det handlar om VET det<3
Haha, vet inte riktigt varför jag skrev det, bara kände för det;-)
Jaja, nu ska jag sova, vänta in torsdag och lämna onsdag för denna veckan:-)
Ohh, vad dåligt inlägg! Men skriver mer imorgon, Kraam:-)

Av Wilma Andersson - 6 februari 2013 15:06

Hejsan! :-)
Är hemma från skolan nu, så nu ska det bli skola hemma o också! Hatar läxor...
Jag tycker att man ska göra skolarbete i skolan och INTE hemma!, tänk så mkt man hade fått gjort om skolan bara var i skolan! Haha, men nu får jag väll sätta fårt!
Så hej svejs! :-)

Av Wilma Andersson - 6 februari 2013 07:53

Godmorgon! :-)
Idag är det onsdag ville betyder en kort skoldag, skönt! När jag kommer hem sen blir det läxa, tjoho! (Eller inte..) haha:-)
Men ni får ha en underbar onsdag, Kraam

Av Wilma Andersson - 5 februari 2013 22:26

Med dessa orden somnar jag med, godnatt:-)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards