Lightday

Alla inlägg under juli 2012

Av Wilma Andersson - 31 juli 2012 22:45

Godnatt allihoppa!


Nu ikväll har jag fixat några tidsinställda inlägg til imorgon, då jag jobbar och inte kan blogga! :) Hoppas jag inte tröttar ut er!


Kraam

 

Av Wilma Andersson - 31 juli 2012 21:23

Hej!
Något jag inte sagt här på bloggen tidigare är att jag ska få en kusin när som helst!   Han skulle egentligen komma igår, men än så länge har han inte kommit!    Längtar sååå!....

Kraam

Av Wilma Andersson - 31 juli 2012 17:14

Hur är en bra blogg egentligen? Själv tycker jag att man ska uppdatera ofta med många bilder! (vet att jag inte gör det, men ska försöka ändra mig!) Men det kanske inte du tycker? Alla tycker ju olika!  Men ialla fall tycker jag INTE att man ska vara elak mot någon! Man vet aldrig om den personen läser bloggen eller inte oavsätt är det inte okey. Om man tycker illa om någon så håller man det inom sig och säger inte det till andra punkt slut. Hur som helst ska man inte hänga ut någon någonstans oavsätt vem det är?

Kraam



Av Wilma Andersson - 31 juli 2012 17:11

Hej!


Hemma från jobbet nu!, haft en hyfsat lugn dag, jag nhar bara packat lite och hållt på med kläder! :)


Ni har väll inte missat att Sara Algertsson har tagit sveriges första OS medalj och hon tog SILVER! :)) Grattis1


Kommer uppdatering under kvällen! :)

Kraam


Av Wilma Andersson - 30 juli 2012 21:49

Ska snart gå och lägga mig! Jag vet att bloggningen har varit sådär idag! Sorry! Jag ska försöka skriva ihop några bra inlägg framöver!, nu har dom mest varit tråkiga! Glöm inte svara på vad jag ska förbättra med bloggen! Finns här till höger!
Kraam

Av Wilma Andersson - 30 juli 2012 17:06

Hej!

Nu är jag äntligen hemma från ´jobbet! Var så himla mycket att göra! :( Nu ska jag bara ta det lungt!,

 

Kraam

Av Wilma Andersson - 30 juli 2012 06:57

Nu blir det att jobba, så ni kan räkna på bad uppdate! Men ska försöka blogga på någpn rast och sånt! Så, såhär kommer det att se ut 2 veckor nu!
Kraam

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards