Lightday

Alla inlägg under januari 2013

Av Wilma Andersson - 7 januari 2013 12:09

Tjenare bloggen! :-)
Sitter i soffan med mobilen och bara tar det lugnt! Skönt såhär sista dagen på lovet.
Klockan ringde halv åtta morse så jag ska komma hyfsat i säng idag så jag orkar gå upp imorgon... så nu på förmiddagen har jag kastat ut julen från mig rum haha:-), nej men tog ut julstjärnorna och mina små tomtar:-) och samtidigt passar jag Oscar:-)
Nu i eftermiddag tror jag att jag ska ta det lugnt, kela med kaninerna och kanske baka något om det går (vi målar om i köket):-)
Men ni får ha det så bra och bara njuta nu! Kraam

Shit vad lite jag va! Haha

Av Wilma Andersson - 5 januari 2013 16:49

Heeejsan!

Sorry för dålig bloggning men jag har haft fult upp!

I torsdags var jag i stallet hela dagen, vi red en långrunda och hade matsäck med oss superskoj va det! Josi var hur pigg och glad som helst, kanske lite för pigg i mellanåt... haha men det är bara kul! :) Sen på kvällen kom våra kusiner en sväng :)

I går var jag hos Tove, vi tränade lite till en dans i skolan, och snackade! :)

Innan träffade jag Amanda en stund och nu ska jag bara slappa :)

Ha det bra, kraam


Blir ingen bild, går inte att ladda upp:(...


Av Wilma Andersson - 5 januari 2013 16:41

Hejsan!

Här kommer ett länkbyte med en av mina bästa kompisar Emmeli!

Jag och Emmeli har känt varandra i ca 2,5 år. Vi brukade ses ofta men sen hon flyttade har vi bara sets några gånger :(

PÅ emmelis blogg kan man läsa om hennes vardag, dvs kompisar, familj och hästar! :)

Själv tyckerjag den är rolig att läsa för hon har mycket bilder och för att jag känner henne! :)

Så kika gärna in på hennes blogg http://with-emmeli.bloggplatsen.se/ :)

Kraam

       Saknar deej<3

Av Wilma Andersson - 2 januari 2013 20:38

Hejsan alla glada! :-)
Idag har det varit en mysig dag med familjen.
Började dagen med att åka till tutancanum (stavning?) , det var faktiskt ganska roligt:-) gick och kollade på massa fina saker! :-)
Precis bredvid utställningen finns Emporia så vi gick in där också:-) där var awesome!!:-) jag köpte två tröjor på Hollister, så en glad tjej här! :-) Kraam

Av Wilma Andersson - 2 januari 2013 20:38

Hejsan alla glada! :-)
Idag har det varit en mysig dag med familjen.
Började dagen med att åka till tutancanum (stavning?) , det var faktiskt ganska roligt:-) gick och kollade på massa fina saker! :-)
Precis bredvid utställningen finns Emporia så vi gick in där också:-) där var awesome!!:-) jag köpte två tröjor på Hollister, så en glad tjej här! :-) Kraam

Av Wilma Andersson - 1 januari 2013 17:28

Hejsan...

Tänkte sänga in ett snabbt inlägg nu, har ändå inget annat för mig ;)

Innan var jag ute och pw i skogen, skönt ant komma ut en stund faktiskt!

Snart ska jag träffa Hanna en stund, ska bli kul fär vi har inte träffats på länge! :)

Men ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ´så ni får ha det så bra!

Kraam

 

Vill ha värme!...


<3

Av Wilma Andersson - 1 januari 2013 15:40

Av Wilma Andersson - 1 januari 2013 13:08

Godmorgon... eller godmiddag kanske:-)
Jag vaknade för lite mer en och en halv timme sen!, rekord! Haha :-)
Avslutat 2012 nu och är inne på 2013, härligt! :-)
Igår åt vi jättegod mat, och hade väldigt roligt! :-) på 12 slaget smällde vi lite raketer, eldade i eldkorgen och försökte få upp en sådan lyckta, men vi fick inte upp den haha.
När vi hade skålat in det nya året dansade jag och Jonathan gandam style ute på gatan... haha:-)
Det var iallafall en superrolig kväll/natt:-)
Kram

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards