Lightday

Alla inlägg under juli 2012

Av Wilma Andersson - 2 juli 2012 16:48

kan vädret aldrig bli stabilt? Har tröttnat på att vara inne om dagarna! VI vill ha sol, värme och bad!

Av Wilma Andersson - 2 juli 2012 16:25

  Hej!

Nu ska jag berätta om ridlägret!


Måndag: Vi red först i paddocken, vi gjorde skänkelvikningar och sånt. Sen på eftyermiddagen red vi ut en lång runda     och sen till galoppbacken  


Tisdag: Vi red ut en lång runda och hade matsäck med oss! Sen red vi på ovalbanan!


Onsdag: Vi tränade till uppvisningen på förmiddagen och sen på kvällen red vi ut  


Torsdag: PÅ förmiddagen tränade vi till uppvísningen och sen på eftermiddagen hade vi uppvisning   Uppvisningen gick väll sådär! haha Josi som jag red på ville INTE tölta utan galoppera! Så tölten gick sådär   Men sen när vi skulle galoppera, gick det super!    Min kompis pappa filmade när vi töltade så om ni vill kan ni titta på det: http://www.youtube.com/watch?v=f2d6hHNre-0 ( Josi är den isabellfärgade hästen, ( Vi rider sist av oss 3) )


Här kommer lite bilder:

Vi plockade smultron och gjorde sedan en smultronpaj...

 

   Efter uppvisningen!

 

   Jag longerar Josi!

 

   Glada efter uppvisningen!

   

När vi red ut sista kvällen, då elithingsten Hektor var med  Hektor är den svarta som man bara ser halsen på, sen rider jag före dom!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards