Lightday

Alla inlägg under februari 2013

Av Wilma Andersson - 13 februari 2013 20:03

Hejsan:-)
Skolan idag va helt okej, visade upp dansen och det gick bra, sen hade vi fysikprov och det kändes också bra:-)
Sen när jag kom hem stack jag direkt till frissan och klippte håret:-) Denna gång blev det att klippa topparna och lite uppklippt. Jag är nöjd fast det blev lite kort, enligt mig fast skönt att få bort allt det slitna:-)
Här kommer en före och efter bild:-)

Av Wilma Andersson - 12 februari 2013 15:11

Hejsan!
Dagen idag har varit helt okej hittills, men nu måste jag släppa mobilen och börja plugga!...:-(
Sen ikväll blir det väll semla, fettisdagen idag ju;-)
Gud vad dåligt inlägg, har ingen lust att blogga idag... men vad gör man inte för att hålla Emmeli sysselsatt;-)
Nej, nu måste jag plugga.
Ha det bra!:-)

Av Wilma Andersson - 11 februari 2013 07:45

Godmorgon
denna veckan är ganska lugn, prov på onsdag sen studiedag på torsdag då jag först ska jobba lite, sen blir det laserdome med klassen:-) sen på fredag är der allaktivitetsdag, då ska jag och Amanda till stallet och rida, sen är deg sportlov! :-)
Men först idag, måndag är både bästa och sämsta dagen på hela veckan, först skola och sen stallet:-)

Av Wilma Andersson - 10 februari 2013 21:07

Checka emmelis blogg för fler roliga bilder under dagen! :-) with-emmeli.bloggplatsen.se
Tack för världens roligaste dag! :-)<3

Av Wilma Andersson - 10 februari 2013 17:45

Bloggplatsen hackade så bilderna kom inte upp, men här kommer dom:-)

Av Wilma Andersson - 10 februari 2013 17:40

Hejsan!:-)
Sitter på bussen nu påväg hem från en superroligt dag på Väla med Emmeli på with-emmeli.bloggplatsen.se !:-)
Här kommer lite flamsbilder från dagen:-)

Av Wilma Andersson - 9 februari 2013 21:55

Hejsan alla glada:-)
Har haft en vanlig lördag idag....
Vilket betyder att först frukost sen en ****** matte som jag missat i skola... Hatar den rent ut sagt!, fattar inte ett skit:-(
Sen stack jag till Jenni en stund, sen hem o plugga no, äta och tillsist kolla på Melodifestivalen:-) Nu sitter jag i soffan och gör inte ett skit:-)
Imorgon blir det Väla med Emmeli, kommer bli jätteskoj:-)
Ja, det var min lördag idag.
Så jag hoppas att alla får en fortsätt trevlig lördag med INGA läxor:-)
Kraam

Av Wilma Andersson - 8 februari 2013 18:14

Och alla andra här;-)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards