Lightday

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Wilma Andersson - 4 mars 2013 21:36

Hejsan
Otursdag utan dess like för mig idag... väntar bara på nästa sak som ska hända, så jag ska lägga mig och då borde inget hända haha...
Allt började morse så jag gjort ALLT i engelskan som vi inte skulle göra och inget jag skulle göra..., sen fortsatte det i skolan sen stack jag hemom och sen till stallet:-) Det första jag gör då är att tappa mobilen på grusen så Tilda trampar på den så den är FULL med repor, sen tappade jag den en gång till men inget hände... TUR!
sen gjorde jag vid Josi och när jag skulle sitta upp vägrade han stå still, men upp kom jag och han fortsatte bråka med mig, han vägrade att skritta men när jag väll fick ner honom på tygen skrittade han. Sen när vi skulle tölta så kom PIGGA Josi upp igen och försökte sticka hela tiden, men han kom inte undan, haha;-) sen när vi skulle galoppera så sparkade han bakut! Haha, en PIGG och GALEN Josi idag kan man lugnt säga...Men han är såklart bääst ändå:-)
Ja, nu får jag väll borsta tänderna och hålla tummarna att inget mer händer!
Kram

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards