Lightday

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Wilma Andersson - 16 maj 2012 22:35

Jadå, då är man i husvagnen och myser<3. Har verkligen längtat :-D. Snart blir det att lägga sig i mysig husvagnssängen:-D. Natti!

Av Wilma Andersson - 16 maj 2012 14:49

Hejsan alla!

Sorry för jag ine bloggat!! Har inte hunnit, mycket med skolan och så. Så här kommer vad jag gjort i måndags o tisdags:

Måndag: Jag var i skolan, på kvällen red jag:) Jag red Gloi, en häst som BRUKAR vara slö, men det var han inte i måndags:) Vi töltade mycket på lektionen och det var jätte kul, men han e rätt svår att få upp i tölt. Så istället för tölt galoperade han, han drog iväg med mig o jag fick knappt stopp på honom. När jag väll fick stopp på han så fick jag sitta av och min ridlärare prova han, Gloi tästade såklart henne också och det tog ett tag att få ner honom. När jag hoppade upp igen gick det bättre 

Tisdag: Utväcklingssamtal, och läxa.

Onsdag Idag: Jah har varit i skolan, kom precis hem, nu ska jag ska jag packa kläder och sånt för vi ska ut med husvagnen, och vår katt Gosan följer såklart också med! Hon ÄLSKAR husvagnen:) Här kommer en bild på sötnosen: Gosan:)

   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards