Lightday

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Wilma Andersson - 21 december 2012 22:39

Hiss eller diss? :)

   

Av Wilma Andersson - 21 december 2012 19:59

Tjenare! :-)
Nu e klockan 19; 59 och jorden har inte gått under än! Haha, nej det tror jag inte den gör heller:-)
Nu e jag påväg hem från Väla, Provade ett par byxor som jag önskar mig i julklapp:-) innan Väla va jag i stallet, gick en runda med tilda och Ellen som red Helgar. Haha, när vi va i skogen skulle jag gå först så Ellen visste var hon kunde rida och vad gör jag? Jo, snubblar över en gren och flyger pladask ner på marken! Haha, tur att Helgar är en så snäll häst annars hade jag blivit trampad och det var mjukt underlag-snö! Så typiskt mig! Men, men...
Men ha det så bra!, Kraam

Av Wilma Andersson - 21 december 2012 11:51

Tjeeena!

Sorry för bloggningen...  Men igår va jag på väla med Tove och Amanda, handlade dom sista julklapparna och en ny ridjacka. Efter väla gick jag o Tove hem till Saga och städade hennes garderob! haha

Idag, den 21/12 va det julavslutning och nu har vi JULLOV! Gud vad skönt!, mitt jullov ska jag spendera med kompisar, hästar, mysigt! Så nu får vi hoppas att jorden inte går under idag!

Kraam

 

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards