Lightday

Alla inlägg under augusti 2012

Av Wilma Andersson - 4 augusti 2012 09:46

Godmorgon! (Glömde säga det innan)
Nu har vi grattat syrran! Hon fick lite pengar, kläder och en smyckeshängare:-) jag fick också en liten present, ett par gröna gina byxor! Jätte fräcka!
Kraam

Av Wilma Andersson - 4 augusti 2012 08:45

Grattis syrran!  Idag fyller min älskade syster 12 år! GRATTIS!

Hoppas du får en bra dag! <3

       

  hennes blogg: http://thetildaandersson.bloggplatsen.se/

  kraam

Av Wilma Andersson - 3 augusti 2012 23:05

 

Kraam

Av Wilma Andersson - 3 augusti 2012 21:13

Vinnare, väljer man själv att vara det eller väljer någon annan det? Jo, det beror ju på, man kan ju vara vinnare på en tävling, då man vunnit något men man kan ju också vara vinnare fast man inte vinner! tex, Lisa har kvalat in till SM, och hon kommer med, men på `"första" kvalet där, får man en blackaut! Är man vinnare ändå? 

Ja, jag tycker det! Även om Lisa inte vunnit SM, har hon försökt, med vilja kommer man långt! För 2 år sen klarade Lisa knappt att komma över LB, men hon gav sig inte! Hon skulle upp i klasserna, och hon klarade det! Det är starkt! Så även om hon förlorade så vann hon ändå! Över sig själv! Det är viktigast! Det finns ett talesätt: Man vill upp till rymden men når bara till stjärnorna! Så KÄMPA på! med vilja kommer man långt! :)

 

Kraam

Av Wilma Andersson - 3 augusti 2012 21:02

Jag veet! Dålig uppdatering idag! Men nu har jag ju hela kvällen framför mig! :)

ja, idag har jag då jobbat, ätit och spelat krocket:) Bättre uppdatering kommer snart!...


Glöm förrästen inte att vara med på bloggtävlingen!  http://lightday.bloggplatsen.se/2012/08/01/8361004-bloggtavling/!


kraam

Av Wilma Andersson - 3 augusti 2012 09:03

Fast det är väldigt lugnt! Typ ingenting att göra! :-(

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards