Lightday

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Wilma Andersson - 1 augusti 2012 22:45

och sov gott!

 

( Gallal bild på mig och syrran)

Kraam

Av Wilma Andersson - 1 augusti 2012 21:47

Hej!

Har fixat min alldra första bloggtävling!   

Det ni behöver göra är att skicka er bästa sommarbild till mig på: wilma.a@live.se och sen på söndag, så väljer ut den bästa bilden! Det ni vinner är att jag länkar din blogg och lägger såklart ut din bild, sen skriver vad jag tycker om den! :) Så klara, färdiga, gåå!...

 

Kraam!


Av Wilma Andersson - 1 augusti 2012 21:42

Just nu har jag total bildbrist! Har inga bilder, både att lägga upp här och ändra profilbild på facebook! Men saken är den att jag blir aldrig bra på bild!, tycker jag iallafall! Har ni lätt för att bli bra på bild?

Kraam

 

Av Wilma Andersson - 1 augusti 2012 18:42

Jag är med och tävlar på wilmafur.blogg.se om en bloggdesign från http://www.annaform.se/ :)

Va du också med och tävla! :) http://wilmafur.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-design-fran-anna-form.html

 

Kraam

Av Wilma Andersson - 1 augusti 2012 13:30

Hej!


Jag ska ärkänna en sak och det är att jag har väldigt svårt att komma på rubriker till mina inlägg! Vad ska man skriva liksom? Ska man skriva Hej, Tjena, Tjenixen, Hallå, i varje inlägg? Det tycker jag iallafall blir lite enformigt! Snälla, ge tips!

Kraam


 

Fina, fina Josi! <33

Av Wilma Andersson - 1 augusti 2012 11:15

Här är jag och min syster Tilda, vi är på Nimis på Kullaberg:)


 

Här är jag och min bror Oscar, vi är ute och fikar i skogen.


   

Här är jag, Tilda och Oscar på någon semester med husvagnen. Denna bilden är både härlig men får mig oxå att tänka på hemska saker. Jag kan berätta lite kort fattat om det.


När jag var 10 år,( för fyra år sedan) på midsommarafton skulle jag och min kompis, hennes bror hoppa stutsimatta, jag och hennes bror började och jag trampade snätt och han råkade hoppa på mitt ben. Min pappa trodde jag hade brutit benet så Jag fick åka akut in till sjukhuset där konstaterade att jag hade brutit både skenbenet och vadbenet. Jag låg inne på sjukhuset i tre nätter, varav jag fick sövas två gånger, första för att försöka "föra" benet rätt men dom misslyckades. Jag fick bli opererad, dom satte in två långa spik i benet. I 6 veckor?, hade jag gips ända upp till låret, sen hade jag gips upp till knäet i tyå 8 veckor. Den värsta sommaren någonsin. Varför får då denna bilden mig att tänka på det? jo, för att dom svarta jeansen jag har på mig där var mina favorit byxkor och jag använde dom jämt, jag hade på mig dom när jag bröt benet, och dom var tvugna att klippa sönder dom   Jag kommer ihåg att jag var skit sur för dom gjorde det, men det var nog en baggis! haha!


Kraam

Av Wilma Andersson - 1 augusti 2012 10:38

Hej alla!


Just nu jobbar jag, fast jag har en liten paus:) eller ingen paus precis, men jag vaktar telefonen och nu när det inte ringer kan jag göra lite vad som helst! :) Lyxigt! Var gör ni idag då?

kraam

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards