Lightday

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Wilma Andersson - 5 augusti 2012 19:34

Hejsan!

Tänkte berätta lite omhttp://www.hesthaga.com/se , där jag rider! :)


Jo, Hesthaga är en liten gård som ligger mitt imellan Ekeby och Billesholm, (i skåne) Där finns bara islandshästar. Jennie Filipsson som äger gården har byggt upp allting själv, med sin sambo Olle. Just nu tävlar Jennie med sin elithingst Hektor :)

Jennie har också ridskola på gården, superbra tycker jag! Om ni bor i närheten och vill börja rida så börja där! Jennie är alltid lugn och säker. Jag lovar, man ramlar inte av ofta! haha På ridskolan rider man i paddock,på ovalbana och ute i naturen! :)

 

Kraam


Av Wilma Andersson - 5 augusti 2012 15:39

Hej, nu är vi på väg till Väla:-) jag ska byta ett par byxor som jag fick igår till en stl mindre!
Kraam

Av Wilma Andersson - 5 augusti 2012 11:07

Jag hade tänkt att jag flyttar fram min bloggtävling, så den avgörs på Fredag istället, då fler kan vara med och tävla :)

Kommer ni ihåg vad ni skulle göra? Jo, ni ska skicka er bästa sommarbild till mig på, wilma.a@live.se + er blogglänk, (om ni´har en blogg) sen ska ni skriva på er blogg: Jag är med och tävlar hos http://lightday.bloggplatsen.se/ med min bästa sommarbild, ( då lägger ni upp er bästa sommar bild) om ett inlägg på hennes blogg som Wilma skriver + en länk.

Så var med ni också!

Kraam

Av Wilma Andersson - 5 augusti 2012 10:10

KOmmer uppdatering strax! Ska bara äta först, äta bör man, annars dör man! :)

Kraam

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards