Lightday

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Wilma Andersson - 26 november 2013 07:08

I fredags hoppade jag upp på Brella för första gången efter våra skador. Det gick faktiskt över förväntan.
I lördags gick jag bara med henne inne på gården eftersom gipset va tvunget att hålla.
Sen i söndags så red jag lektion för Lisa. På vägen upp så hoppade hon, stutsa, trippa och försökte springa väg. Men hon lugnade ner sig efter ett tag. När jag väl red så tränade vi att hon ska följa bettet bättre och att man ska kunna stanna genom att "kyssa stigbyglen". Allt gick bra i skritt så vi ddig både fast då började hon bocka och sparka? Det va något som inte stämde så vi sacktade av. Då fortsatte vi i skritt och la till att hon ska flytta sig

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards