Lightday

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

Lev livet innan det är försent

Av Wilma Andersson - 16 februari 2013 15:48

Hejsan! :)

Hur är det med er?, med mig är det bra:)

Idag har jag bara slappat, gjort HK läxan och städat rummet.

Ganska skönt att inte ha så många måsten nu på lovet... Men det har vi ändå såklart, tycker inte att man ska få läxa över ett lov.

Jag har tänkt lite med det här om bloggen också, jag ville ju egentligen inte blogga men min kompis tyckte jag skulle göra det eftersom vi inte ses så ofta men nu när jag väl har börjat igen är det ganska kul, min blogg är som en liten dagbok för mig:) Jag har ju inte så många åsiktsinlägg osv utan jag bloggar mer om min vardag. Men ibland har jag svårt att veta vad jag ska skriva här och inte, vill ju inte att det ska bli för privat. Så jag har bestämt att bloggen ska bli som en liten dagbok där folk kan gå in och titta, fallförallt då Emmeli som tyckte jag skulle börja:)

Sen eftersom jag tycker det är jätteskoj med kläder hade jag tänkt att kanske göra lite outfits på kläder som jag skulle vilja ha :) Så om ni tycker jag ska göra det så komentera detta inlägget! :)

Nu ska jag kolla lite bloggar och slappa framför datan, så ni får ha det super! ;)

Kraam

 



 
 
alina

alina

16 februari 2013 16:20

Fin blogg och sjukt fin bild hihih<3

http://aliinas.bloggplatsen.se

Wilma Andersson

17 februari 2013 11:08

haha, tack! dsm :)

 
Emmeli

Emmeli

16 februari 2013 20:58

Hahah men tack <3

http://with-emmeli.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma Andersson - 7 januari 2014 21:50

Idah har jag tränat mycket med att hon ska trampa under sig och inte skuta ut bogen. Mycket böjda spår. Tränade även traven och den satt bra. ...

Av Wilma Andersson - 2 januari 2014 12:17

Jag har blivit riktigt slarvig på att skriva hur det gått här. Hittills har det gått helt ok. Hon lyssnar sådär och rollar såfort man ska trava i höger vatv. Trams, trams, trams. Annars har det gått ganska bra, hon testar en del men det går frammåt e...

Av Wilma Andersson - 25 december 2013 21:01

Hittills har träningen gått super. Hon tar better bättre och lyssnar bra. Men idag när jag red ut med Lisa och Tilda vände allt igen. Vi red på en grusväg och när vi skulle förbi ett par adenner fick hon damp. Hon var vettskrämd/panikslagen och stä...

Av Wilma Andersson - 25 december 2013 17:00

När livet leker När livet leker, blir allt bara skit.... Och när du finns där blir allt bra.. Du är den som man kan lita på.. Ingen e som du... Dom som går miste om dej går miste om livet... Dom som älskar dej kommer aldrig kunna slu...

Av Wilma Andersson - 12 december 2013 17:08

Nu senaste veckan hat jag tyvärr inte ridit särkillt mycket eftersom det har varit strom och jag har haft extremt mkt läxor. Men jag red henne i måndags och red lektion för Lisa i tisdags. Jag är faktiskt riktigt nöjd över henne för hon lyssnar bra. ...

Presentation


Välkommen till min blogg! :)
Jag heter Wilma och är 14 år gammal. På min blogg kommer jag skriva om min vardag, dvs hästar, kompisar osv...
Hoppas ni stannar! :

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag förbättra med min blogg?
 Fler bilder
 Fler inlägg
 Mer om mig själv
 Mer om min vardag
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards